Notícies

Aina Vilajoliu, 3r premi en l'Olimpiada d'Economia

L’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida, va acollir el dijous 22 de juny l’entrega de premis als alumnes d’ESO i Batxillerat que van ser guardonats en les Olimpíades Científiques i a les proves matemàtiques convocade...

Cloenda curs Educació Primària

Per cloure el curs 2016-2017, els/les alumnes d’Educació Primària hem dut a terme una sèrie d’activitats lúdiques. Al matí, ens hem desplaçat a diferents indrets de la ciutat per practicar esports i jocs tradicionals. A la tard...

Proves de Cambridge

El dimarts 25 d’abril es van dur a terme les proves de Cambridge per a tots aquells alumnes del nivell Starters i Youngers. La participació va ser força alta a l’igual que els resultats obtinguts.

A més a més, l’escola també v...

3r EP Cantata a Barcelona

El dijous 15 de juny els alumnes de 3r vam participar a l'espectacular cantata de l'Auditori de Barcelona. Durant tot el curs hem treballat de valent!

El protagonista és en Lluc, un nen de 9 anys molt poruc, que aprèn a conviu...

llegir més »

1r i 2n ESO al Centre d'interpretació de l'Or.

El divendres 16 de juny, els nois i noies de 1r i 2n d'ESO vam visitar el Centre d'Interpretació de l'Or del Segre. Vam seguir un recorregut guiat per la història de l'explotació de l 'or al Segre seguit d'un taller de recerca ...

P4 premiats al concurs d'Experiments de pel·lícula

El dijous a la tarda, els alumnes de p4 A i B vam anar a l'entrega de premis a la Sala Actes de l'Ajuntament.

Accèssit Categoria A:  P4A  vídeo "MÀGIA DE COLORS"

Diploma de participació Categoria A : P4B vídeo "Camins de colors"

...

2n EP Agramunt

El dia 16 de juny, els nens i nenes de segon d’educació primària vam anar d’excursió. Al matí, vam anar a Agramunt ha visitar el Museu del Torró i la Xocolata i l’Espai Guinovart, on vam descobrir la vida i l’obra d’aquest arti...

1r EP a Verdú

Els alumnes de 1r de primària, el dia 16 de juny, vam marxar d’excursió a la vila de Verdú. Vam visitar el castell i vam aprendre com vivia la gent de l’Edat Mitjana.

Després vam anar al taller de l’Enric Orobitg, terrissaire ...

2n ESO La Garrotxa

Els alumnes de 2n d'ESO hem realitzat el Treball de Síntesi a La Garrotxa. Hem centrat el treball amb el vulcanisme: La Fageda d’en Jordà, el Croscat, el Montsacopa i el museu dels volcans d’Olot. També hem visitat Besalú, un d...

1r de BTX - Viatge FInal de Curs

El passat dimecres 7 de juny, els alumnes de 1 r de Batxillerat van marxar rumb cap a França on van poder gaudir de les magnífiques vistes al castell de Carcassone, de l’església i la muralla.

L’endemà, es van llevar ben avia...

1r EP Bus Urbà

Aquest mes de juny els alumnes de primer de primària hem pujat al bus urbà de Balaguer. Els nens i nenes han après que el bus és un vehicle públic de curt recorregut, dissenyat a portar passatgers. Tots vam gaudir molt d’aquest...

Fem d'ornitòlegs

Els nens i les nenes de tercer hem fet d’ornitòlegs de la mà del Sr. Pere Esteve. Primer hem rebut informació sobre els ocells que podem trobar a Balaguer, i després hem sortir de l’escola fins al riu i hem pogut veure’n un mun...

llegir més »

P4 participa a la festa de cloenda del Refugi de Llavors.

Els alumnes de P-4 han participat, aquest divendres 2 de juny, a la festa de cloenda del Refugi de llavors, coincidint amb la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient, al parc de la Transsegre. En aquesta jornada han hi ha a...