Notícies

Guardonats en els certàmens lingüístics i literaris

Els alumnes d’educació primària i secundària de l’Escola Vedruna Balaguer han guanyat els següents premis en els certàmens literaris i lingüístics d’àmbit local, comarcal i de les Terres de Lleida.

Quant al Sant Jordi,  de l’A...

Jocs Florals d'Educació Primària per Sant Jordi

Els/les alumnes d’educació primària, per commemorar la diada de Sant Jordi, hem  celebrat  uns Jocs Florals. Els/les guanyadors/es en les diferents modalitats de poesia han estat:

Cicle Inicial:

Englantina d’Or: Arnau Montpea...

English Day 2017

El passat 4 d"abril vam celebrar el nostre english day! Amb aquest enllaç a youtube podreu visualitzar el resum de la jornada.

1r ESO visita Montserrat

El dia 29 de març, el cel ennuvolat va posar  nerviosos als alumnes de 1r d’ESO, doncs quedaven unes hores per la magnífica excursió al monument més important de Catalunya, la nostra patria.

Dia 30 de març, arriba el dia! To...

Cicle Inicial a la Pobla de Segur

Els alumnes de Cicle Inicial el passat divendres, 7 d’abril vam anar a La Pobla de Segur amb tren. En arribar al poble i després d’esmorzar vam visitar el Museu dels Raiers. La guia Guillermina ens va parlar d´aquest ofici, avu...

4t primària visita Artesa de Segre

El passat divendres 31 de Març, els alumnes de 4t de primaria van anar de sortida cultural a Artesa de Segre.
Allí van poder observar diverses empresses de la zona i dels diferents sectors i així ampliar el treballat a medi soci...

Alumnes de 4t ESO creen BalaJob

Els alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura d’economia hem iniciat un projecte d’empresa que consisteix en crear una plataforma on hi publiquem propostes i demandes de feina per a joves entre 14 i 18 anys.

La iniciativa consiste...

Cicle Inicial a l'Auditori Enric Granados

Els alumnes de Cicle Inicial el passat divendres, 31 de març vam anar a l’Auditori Enric Granados de Lleida. Vam ser partícips de l’audició: “El Petit Piano”. L’obra vol despertar l’interès del públic de conèixer la vida del mú...