Notícies

6è EP al Palau de la Música

El passat dijous, dia 8 de març, els i les alumnes de sisè de primària vàrem anar d'excursió a Barcelona. Vam visitar el Palau de la Música  i vam poder gaudir d´una explicació del funcionament de l´orgue i una posterior audici...

llegir més »

4t ESO i Batxillerat a "Escola i Empresa"

Els alumnes de 4t d'ESO i els de 1r de Batxillerat que realitzen l'assignatura d'Economia i Empresa han assistit aquest divendres a la xerrada que l'Òscar Ortega, emprenedor i gerent de l'empresa b-Tactic, ha impartit al nostre...

1r EP a la Pobla de Segur

Els alumnes de Cicle Inicial el passat dijous, 22 de març vam anar a La Pobla de Segur amb tren. En arribar al poble i després d’esmorzar vam visitar el Museu dels Rairs. La guia Guillermina ens va parla d´aquest ofici, avui ja...

2n EP al Zoo de Barcelona

El dijous 22 de març, els/les alumnes de 2n. d’Educació Primària de l’ escola ens ho vàrem passar d’allò més bé. El fet de marxar ben d’hora no va ser un inconvenient per gaudir d’una esperada excursió al Zoo de Barcelona, obse...

Cicle Mitjà a la Fira de Jocs Tradicionals

Els alumnes de Cicle Mitjà van gaudir d'una fantàstica jornada on es van trobar tots els nens i nenes de Balaguer per tal de compartir i jugar.

Jocs com la xerranca, el joc del mocador, la rila, cursa de sacs.. entre d'altres...

llegir més »

5è EP Aquàrium de Barcelona.

El dijous passat, dia 8 de març, els i les alumnes de cinquè de primària vàrem anar d'excursió a Barcelona. Vam visitar l'Aquàrium, on vam veure diferents animals i vam descobrir moltes curiositats del fons marí. A més, vam apr...