Notícies

1r de BATX a València

El passat dia 25 vam sortir direcció a València a les 6:00 del matí. Després d’un llarg viatge, però molt entretingut jugant a pòker i escoltant música, vam arribar a la ciutat de les Arts i les Ciències.

Per començar amb energia, vam visitar l’Oceanogràfic, on vam gaudir d’un meravellós espectacle de dofins, i després vam tenir temps per sorprendre’ns amb la diversitat de peixos de l’entorn. Més tard, vam anar a dinar en un centre comercial i a continuació vàrem visitar el Museu de les Arts i les Ciències on vam experimentar amb tot tipus de divertits projectes. A mitja tarda ens vam dirigir al centre per poder començar el passeig per la vall del Túria amb Segway. Pensàvem que seria molt difícil però li vam agafar “el truquillo” molt ràpidament, tot i que més d’un es va emportar una sorpresa. Per acabar el dia, vam instal·lar-nos a l’hotel i després de sopar vam anar a fer un tomb, i ben aviat a dormir ja que ens esperava un dia molt atrafegat l’endemà. Esmorzàrem d’hora i vam emprendre viatge cap a Terra Mítica. En arribar vam pujar tots junts a les atraccions d’aigua on el Francesc va gaudir mullant-nos a tots/es de cap a peus, i durant la resta del dia vam pujar a les diferents atraccions passant-nos-ho d’allò més bé. A la nit, vam fer un tomb pel centre de València una mica peculiar, però sense deixar-nos de sorprendre.

El tercer dia, vam anar a Peñíscola on vam tenir el dia lliure, mentre uns compraven, els altres es banyaven a la platja. Finalment, vam reprendre viatge a Balaguer amb molt bon gust de boca.