Notícies

4rt d'ESO a BCN i Salou

Per fi havia arribat la gran excursió, en la qual els alumnes de 4t de la ESO anàvem els dies 17,18,19 i 20 de Maig a Salou i Barcelona.

Vàrem marxar a les 9 del matí de la Plaça Vedruna  i ens en vam anar direcció Montbrió on ens esperava el balneari Aquatonic a l’Hotel Termes Montbrió**** .Hi havia banys d’aigua calenta, d’aigua freda, un bany turc, diferents piscines, jacuzzi ...Vam sortir nous! Com que l’aigua ens havia fet entrar gana ens vam posar a dinar al jardí de l’hotel.

Després de fer la digestió vàrem pujar a l’autocar fins arribar a Vilabella ( Tarragona) on ens esperava el paintball. Tothom estava molt impacient perquè tenia moltes ganes de posar-se el “mono”, agafar la pistola i posar-nos al camp de batalla a jugar .Tot i que hi va haver algun que altre blau degut a les boles de pintura, ens ho vam passar genial.

Per fi vàrem arribar a Salou, on ens esperava l’hotel H10 Salauris Palace****. A l’entrar ens vam quedar bocabadats, era impressionant. Vam pujar ràpid a les habitacions on vàrem penjar les tovalloles a la terrassa i tombar-nos al llit. Com que ja era una mica tard no vam poder gaudir de les instal·lacions i vàrem anar a sopar al bufet lliure de l’hotel.  En acabar vam pujar a les habitacions a canviar-nos per anar de festa cap a la discoteca Snoepys on tothom ballava sense parar.

Tot i que no havíem dormit gairebé gens, l’endemà ens en vàrem anar cap a Port Aventura a les 10 del matí. Vàrem pujar tantes vegades com vam voler a les atraccions ja que havíem tingut sort i no hi havia massa gent. Vàrem decidir marxar a les 6 de la tarda per poder aprofitar les instal·lacions de l’hotel: saunes ,jacuzzi, gimnàs i piscines. Tantes atraccions ens havien produït molta gana i després de sopar vam tornar a repetir la nit anterior.

Dijous vàrem haver de matinar més ja que ens dirigíem cap a Barcelona  per visitar la Sagrada Família i calia fer les maletes. Feia molta calor i ens en vam anar a dinar al Centre Comercial Diagonal Mar on vam tenir temps lliure per anar de compres. A mitja tarda ens en vàrem anar cap a Castelldefels on ens esperava l’Hotel Acta Bcn Events. Era més luxós que l’altre, però estaven els dos molt bé. Vàrem tenir poc temps per canviar-nos ja que havíem de tornar cap a Barcelona per anar a veure l’espectacle del Tricicle, “Garrick”,  i després a sopar a les Rambles. En arribar a l’hotel com que ningú tenia son ens vam acomodar a la zona de la recepció a jugar i parlar fins a altes hores de la nit.

Allò ja s’acabava, era l’últim dia, vàrem fer les maletes i cap a Barcelona a veure el Museu Olímpic de l’Esport. Hi havia una cua impressionant per la Ronda degut a diverses manifestacions. Gràcies a aquest retard, l’explicació del Museu, del Palau Sant Jordi i de l’Estadi de Montjuïc va ser breu. Vam anar cap al Centre Comercial Arenes a dinar i vam tenir una estona per comprar. Arribada la tarda, vam sortir cap a Balaguer. Ens haguéssim quedat uns dies més sense dubtar-ho ja que ens ho havíem passat genial.