Notícies

3r d'ESO a Madrid

Els passats dies 11, 12 i 13 d’abril els alumnes de les dues classes de 3r d’ESO vàrem visitar la ciutat de Madrid per posteriorment, fer un treball escolar.

Amb moltes ganes vam marxar fins a Lleida i des de l’estació de trens de la ciutat vam agafar l’AVE fins a Madrid. Passant per algunes ciutats com Saragossa, al cap d’una mica més de dues hores posàvem els peus a la capital.

En el breu viatge vam poder gaudir de tots els monuments, edificis, parcs i zones comercials de Madrid.

Sense perdre cap segon, el primer dia, vam fer una llarga volta grupal per tots els carrers passant pel barri històric de la ciutat, la Plaza Mayor, el Palacio Real, la catedral de l’Almudena i el temple de Debod.

Tot i així, a la nit després de sopar, el cinema ens esperava amb una pel·lícula de la cartellera amb versió original.

El segon dia amb tantes ganes com el primer, ens vam despertar i vam esmorzar al buffet lliure de l’hotel Tryp Atocha, que era on ens allotjàvem durant el crèdit.

La primera visita era guiada al Congreso de los Diputados on ens van explicar una mica l’història i el funcionament de l’edifici.

Després vam donar un tomb pel parc del Retiro i la majoria vam llogar unes barques al llac del parc.

A la tarda, vam anar al Museu Thyssen que era impressionant per tots aquells fanàtics en el món de l’art.

Però a la nit, esperant-ho amb candeletes des del primer moment, vam entrar per les portes del gran Teatro Movistar amb l’actuació de 40 El Musical.

Amb les maletes ben plenes ens quedaven les últimes hores a la capital del país. Aquell dia seria més cultural amb varies visites a diferents museus.

El primer del dia era el Caixafòrum on vam observar dues exposicions temporals: una de fotografia i una altra audiovisual.

El segon era una visita dinàmica per les immenses sales del Museo del Prado que va durar prop de dues hores.

Després d’un descans a l’hora de dinar, ens quedava l’última tarda per aquelles grans avingudes plenes de gent i d’empresaris.

El Guernica de Pablo Picasso al Museo Reina Sofia ens va sorprendre per les grans mides i l’expressió de totes les figures que si mostraven.

Les últimes compres per la zona comercial de la Plaza del Sol i només ens quedava el retorn cap a la Noguera on els pares voldrien saber cada moment del crèdit.