Notícies

1r ESO visita Montserrat

El dia 29 de març, el cel ennuvolat va posar  nerviosos als alumnes de 1r d’ESO, doncs quedaven unes hores per la magnífica excursió al monument més important de Catalunya, la nostra patria.

Dia 30 de març, arriba el dia! Tothom amb els ulls ben oberts, gaudint d’un sol lluent i calorós de primavera. Són les vuit, nosaltres ben contents a l’autocar. “Brum!” Va ser el soroll que ens marcava un nou dia amb una nova experiència dins la butxaca.

Una hora i mitja dins l’autocar, rèiem, ploràvem, discutíem, cantàvem, ballàvem… Va ser un fantàstic viatge.  A les 10:00 estàvem a la plaça de Montserrat, estava plena de felicitat i diversió. Teníem programada una una visita guiada al museu. Un cop a dins del museu, l’art, color, imaginació dins les obres d’art allí exposades. Vam tenir la gran sort de contemplar obres de grans artistes com: Ramon Casas, Picasso, Miró, Monet… La guia ens va explicar cada racó especial del museu i gràcies a ella vam poder apreciar els detalls de les obres d’art.

Per finalitzar la visita, ens van fer córrer la marató per arribar a veure a temps l’escolania, així com la coral anglesa i les seves dolces veus. La música s’havia acabat i es va sentir el silenci, un silenci que va durar molt poc perquè tothom es va aixecar i se’n va anar per la porta d’allò més emocionat. Tornem a la plaça, aquesta vegada per dinar ràpid, per a no fer cua, per a poder observar la “Moreneta”.

A les 16:00 vam tornar a l’autocar per tornar a Balaguer, a la nostra ciutat, aquesta vegada va ser un viatge més tranquil, estàvem esgotats.

Laia Casals, Saone Soldevila, Mariona Vidal, Aroa Diaz

Més fotografies a l'apartat Fotos del web.