Notícies

Excursió final de 4t ESO

Els dies 5, 6, 7 i 8 de maig, els/les alumnes de quart d'ESO vam fer una sortida a Salou-Castelldefels-Barcelona.

Al matí del primer dia vam dirigir-nos cap a les termes de Montbrió on ens van ensenyar les propietats de les aigües termals i posteriorment, vam gaudir d'un bon bany a l’Aquatònic de l’hotel. A la tarda, vam agafar adrenalina per disparar al Paintball de Tarraco. Al vespre vam allotjar-nos a l’hotel de Salou.

L’endemà vam gaudir enormement a PortAventura i els més valents es van atrevir a pujar al Shambala! No ens vam perdre ni una atracció de les d’aigua ja que feia una temperatura genial.

El dia 7 vam desplaçar-nos fins a Castelldefels on vam realitzar esports aquàtics al Canal Olímpic. Vam navegar amb caiacs i canoes per les aigües del canal. Havent dinat, vam anar cap a Barcelona per assistir al teatre. Havíem escollit entre veure el musical “Sister Act” o a un espectacle de màgia “La Gran Ilusión” amb el Mag Pop.

L'últim dia de la sortida, vam visitar el museu marítim on vam descobrir què va passar en l’últim viatge del Titànic amb explicacions i projeccions dins una cúpula. Posteriorment, vam anar a dinar i tornar a gaudir d'una estona de lleure al centre comercial “La Maquinista”.

Aquesta ha estat la sortida lúdica de quart d'ESO en molt bona companyia.