Notícies

3r d'ESO a Madrid

Amb moltes ganes a les 4:45 de la matinada del 11 de juny vam agafar l'autocar fins a Madrid. En el llarg viatge vam gaudir d'una gran estona amb els companys i companyes. Després de 6 hores ja érem a l'Escorial, el nostre primer monument a visitar. Sense perdre cap segon i després d'una entretinguda visita guiada per l'Escorial vam dinar de carmanyola. Seguidament ens vam dirigir cap a la capital per observar la gran obra, tan com de dimensions com de qualitat, de Picasso, el Guernica. Posteriorment vam fer una llarga volta grupal per tots els carrers passant pel barri històric de la ciutat, la Plaza Mayor, la Plaza del Sol i molts altres carrers de la villa. Tot i el cansament que portàvem, a la nit després del sopar, vam anar al cinema Acteón on ens esperava una bona pel·lícula. El segon dia amb tantes ganes com el primer, ens vam despertar ben d'hora i vam esmorzar al buffet lliure de l’hotel Puerta de Toledo. La primera visita era guiada al Museu d'Art Thyssen- Bornemisza on ens van explicar unes quantes obres representatives del segle XX. Després ens van fer una altra visita guiada al Senado on vam poder informants sobre el sistema polític actual. Seguidament vam recobrar forces tot anant a un Mc. Donald's i ens vam dirigir al Museo del Prado on els professors ens vam explicar uns quants quadres. Per acabar el segon dia vam anar a l'hotel per preparants per anar al musical “ Hoy No Me Puedo Levantar” de Mecano. Una fantàstica experiència que va acabar més tard de mitja nit. Vam sopar i vam anar caminant fins a l'hotel. L'últim dia a les 9:00 va sonar el despertador un altre cop i vam baixar a esmorzar. Seguidament vam agafar l'autocar i vam anar a fer una gran visita al Palacio Real. Després vam anar a fer-nos unes fotos a l'exterior de la Catedral de la Almudena. Poc després va arribar un dels moments més esperats, l'hora de les compres. Tots i totes sense pensarnos- ho vam trepitjar tots els carrers comercials. L'última parada va ser anar a donar un tomb pel parc del Retiro i alguns companys van llogar unes barques al llac del parc. Finalment amb les maletes ben plenes vam dinar en un Pans and Company i ja ens vam dirigir a la nostra petita capital de la noguera.