Notícies

Viatge final d'etapa 4rt d'ESO

El passat mes de Maig, els/les alumnes de 4t d’ESO vàrem realitzar el viatge de final d’etapa. No seria una sortida pesada, ni tampoc n’hauríem de fer cap treball. L’objectiu principal era divertir-se al màxim. Així que ben preparats i amb les nostres pertinences, vam començar el nostre viatge en direcció a Montbrió del Camp.

Un cop allí, vam visitar les Termes Montbrió, i més tard, tots i totes vam tenir el privilegi de provar l’Aquatònic. Sortidors d’aigua, banys termals… Va ser una activitat molt refrescant i relaxant. A la tarda ens vam dirigir a Vilabella, on vam fer unes quantes partides de Paintball. La majoria no hi havia jugat mai ; vam riure molt i també vam descarregar molta adrenalina. Al vespre ens vam instal·lar a l’Hotel Salauris Palace.

El segon dia el vam passar a Port Aventura. Feia un temps esplèndid, i ho vam aprofitar per pujar a moltes atraccions d’aigua o d’altres, com per exemple l’atracció més nova del parc, Shambhala. Després d’un dia intens, tocava arreglar-se i sortir. Vam anar a una discoteca i allí vam cantar i ballar els últims èxits musicals del moment.

L’endemà, i malgrat no haver dormit gaire, vam posar rumb en direcció Barcelona. La capital ens estava esperant. A Barcelona vam descobrir més coses del món de l’esport, visitant el Museu Olímpic i fent una visita guiada a l’Estadi Lluís Companys de Montjuïc i el Palau Sant Jordi. Havent dinat, ens vam instal·lar a l’hotel Apsis BCN Events, a Castelldefels. No va passar gaire estona quan ja tornàvem a estar asseguts a l’autobús.

Vam anar al Teatre Poliorama de Barcelona a veure l’espectacle “Soap.The Show”, amb alguns acròbates del Cirque du Soleil. Els ballarins realitzaven acrobàcies de molta dificultat envoltats de banyeres. Va ser força distret.

L’últim dia era una mica més cultural. Al Museu Marítim ens hi esperava Titanic.The Exhibition. Tots i totes vam trobar molt interessant aquella exposició, i fins i tot vam poder tocar amb les nostres mans la recreació d’un iceberg semblant al que va xocar amb el famós vaixell. Després d’aquella magnífica visita, vam acabar de passar les últimes hores de l’excursió al centre comercial La Maquinista.

Van ser quatre dies fantàstics amb els nostres companys i companyes. Una sortida plena d’anècdotes que segurament recordarem.