Notícies

3r d'ESO a Madrid

Durant tres dies, les dues classes de 3r ESO, vam anar a Madrid, en motiu del nostre treball de Síntesi i ens vam tornar 100% cosmopolites.

Iniciàvem el nostre viatge a tres quarts de sis del matí, on agafàvem l'autobús per anar fins a Lleida i poder agafar l'AVE. Plens de ganes de conèixer la ciutat, arribàvem després de 3 h de trajecte. En el primer dia, vam visitar la famosa Plaza del Sol, Plaza Mayor, monuments i edificis com la Catedral de la Almudena, el Palacio Real i el Temple de Debod. A la nit, vam anar al cinema després de fer una ruta per Gran Vía i trobar-nos cara a cara amb la prèmiere de la pel·lícula que s'estrenarà en breu, Los Juegos Del Hambre.

Seguint l'incansable pas del Manel, encetàvem el segon dia de la nostra estada. Vam començar amb unes hores de compres, que molts van aprofitar. Després, ens vam dirigir cap al Congrés dels Diputats, la Plaza Cibeles, la Puerta de Alcalá i vam descansar una estona al Parque del Retiro, on alguns van tenir l'oportunitat de pujar en una barca. Acabats de dinar, vam visitar el Museu Thyssen i vam tornar a l'hotel, on ens vam preparar pel musical: Más de cien mentiras, el famós musical amb les cançons de Sabina.

En el nostre últim dia, vam anar al Caixafórum, un edifici realment espectacular; al Museu del Prado i, per últim ,el Museu Nacional d'Art Reina Sofía. Acabat el nostre periple per la capital, vam tornar a agafar l'AVE i cap a casa falta gent!

Realment, va ser un gran viatge, tots i totes el vam disfrutar en gran mesura. De ben segur que tots i totes el recordarem amb molt d'afecte.